Emmot Zaini

Jejaribiru.blogspot.com

Pages

Monday, August 22, 2011

me cakap2..

okey ,
 1,
aku x suka org y suka update status y menunjukkan y dia 2 sedang SEXY2 , perh ... status nak ngancam je , no wonder la ramai peminat , and suka tayang2 lurah . ngeee. xsuka je okey. it doesn't mean that aq kutuk dia. aq juz luah kan prasaan xsuka. -tamat-
2,
stop hurting ur couple, layan la baik2, aku x boleh accept couple pangil aku kau aku kau -tamat-
3,
skrng ni aku dah xda duit, nak cekau mana aku xtau . raya nnt nak pakai duit , nak jejalan lagi ,, uh . baju raya !! sepasang cukup !!! duit raya, kene kumpul bnyak2 ...
4,
xpuas hati dgn kwn2 bila dorg abaikan aku , terima kasih .-tamat-
5,
tetiba ase mcm nak bela binatang , suggest kan aq nak bela apa. aku ingt kalo cukup duit aq nak bela ulok , nnt leh bw g klaz,
6,
esk aq ada test. berderet plk 3 hari berturut2, presentation lagi . and now aku sakit kpla sesangat sbb petang tadi kua and panas yang sngt terik ,,, xda mood stdy. but mood blog ada plk -__- hampeh!
7,
berharap aq kembali seperti dulu lagi... aku perlukan aku y dulu T__T ..

sekian ,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...