Emmot Zaini

Jejaribiru.blogspot.com

Pages

Saturday, September 24, 2011

Penyakit ketika Exam

Aigooo ! X tahan . asyik sakit je kalo exam !!!

X paham kenapa nak datang penyakit kalo time exam !!!

Penyakit tidur dalam dewan exam !!!

Penyakit lupa point jawapan !!!

Penyakit "headache" !!!!

Yang paling common dalam hidup aku ni , penyakit batuk2 time exam !!!

Final exam mang bagi impak y "luar biasa" dalam hidup aku , Dapatkan aq menangani semua masalah ini ?
Tunggu dan lihat ...... Sebab aku seorang y tak pernah nak selesaikan masalah !! okey !!

(aku nak stop msg my-ex, aku dah cuba buang phone aku dalam almari supaya aku tak berkepit je dgn phone aku-sebenarnya xda sapa pun nk contact aku-,aku nak stop main game dalam FB krn Game sngt Suck!, aku nak balik umah dan aku bencikan segamat !!!!) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...