Emmot Zaini

Jejaribiru.blogspot.com

Pages

Saturday, December 17, 2011

Ma new life new Housemate

No more roomate and now it's call housemate . Urm. new life . new house and new member, but the old one i can't forget them :)  Even ... OH DAMN ... lupa nak ckp apa pulak ,,, .......... (thinking jap) -__-""


ahhh . dont care la... cte pape jela.. Damn . dah lama x update otak pending pulak !! Last sem i was illegal but at the short think i thought it's better to get house . so my little friend Muhai ajak dok umah sewa, and i say yes. ikot jela.. kan sem ni (part5) mang ssh nak dapat hostel sbb COP KOLEJ XBANYAK .... xkesah la. coz bila dah duk umh sewa ni . mcm2 kita tau .. from xtau pape terus tahu .. hahaha . nak tau apa??? RAHSIA !! Gila kau aku nak bgtau kat sini ... lkikikiki ... Since duk umah sewa .. I knl mcm2 org , dapat lepak dgn uncle,auntie and nenek ... boleh lpk mcm org ckp "zaman remaja" la kan . but i still know how i am .. so aku senyap je .. xnak la ckp pape. diff pepps have diff way kan .. so respect wht they do as long they not dis kita k .. haha (pdn muka, saja je short supaya korg xpaham)...

since dok umh sewa , aku mula berubah ,, dalam proses mendekat kan diri pd-Nya...
nak belajar utk kuat kan diri , coz bnyak bnda y berlaku melibat kan "mereka".. Bila dah dekatkan diri pd-Nya aku lebih tenang and aku boleh fikir kan y mana baik and buruk ... My friend pernah tnya soalan y agak sensitf and i cant answer it coz i know im guilty .. tapi aku nya nyesal .Demi Allah aku xnak bnda 2 dah ... Doa aku supaya aku lebih kearah-Nya and mak aku bahagia and sedekah kan amalan aku utk mereka y sudah berada disisi-Nya..

Dulu aku x berapa nak rapat dgn semua kawan2 kat sek . but bila dah masok U aku mula rapat and  kwn2 aku sporting gila smpai aku belajar utk lpk2 mcm g kenduri ke , beraya and clbrate bday .. contoh hari 2 lpk umah uncle &untie appy , soronok sngt sbb kene masak and dpt tagih ksh syg dorg .. hihihi . mcm batak plk aku ni kan .. tapi itu lah y paling best .. masa kne masak ari tu . aku rs aku boleh masak tapi bila dah masak kantoi plk .. last2 untie appy tolong repair balik masakan aku . malu seh :(

Rumah sewa ?? best and aku suka .. suka sbb aku mang nak rs berdikari tok lpk umh sewa.. kikikiki .. xpala . bila dah part5 and 6 dok umh sewa boleh la jugak aku merasa pengalaman y baru.. lain drpd y lain kan .. aku nak jadi kan nya sebagai kenangan aku yang sngt terindah .. bak kata org
 "ZAMAN BELAJAR ZAMAN Y PALING SERONOK "
so enjoy ur study :)
Untitled


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...