Emmot Zaini

Jejaribiru.blogspot.com

Pages

Saturday, March 10, 2012

Broga Hill

Salam Sayang yang tak berapa nak sayang . hehehe.  OK cerita lama di fresh kan kembali.
Semua ni gara aku tak da broadband and memandang kan final exam dah bermula so aku prefer x nak
activate balik broadband :) Kene ingat ke bila aku pergi broga ? OK2 ... Hari tu pergo Broga on
Sunday, 4 March. Pergi dgn housemate Zue (cousin) and mcm biasa ada daus and Amy (kepala).
Mang have fun gila and that is my first time pergi naik bukit. And ada kawan aku pertikaikan aku naik bukit je nape x naik gunung . HAHAHAHAH . Naik bukit pun dah separuh nyawa, Sorry ler aku x cukup stamina lagi.
Thanx friend for the best moment y u'all bagi kat aku and dgn my own bf (yang tak berapa nak bf lg) pun
xpernah rancang nak buat aktivity mcm 2. I have to consider back him as my BoyFie . . .  hihi :)












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...