Emmot Zaini

Jejaribiru.blogspot.com

Pages

Saturday, March 24, 2012

Easy come easy go.


Rasa nya dah lama sngt xda on9. Semua gara2 BB aku yang dah kene potong. Ckp psl pasal BB org Maxis call and soh buat payment. Damn . My life always stuck with debt. Muda2 lagi dah berhutang, *Sigh

Sekarang ni, musim exam and aku dah lepas 2 paper. Malangnya, kedua-dua paper 2 memang susah and aku rasa aku Repeat . OMO !! Aku xnak la. Next sem dah part 6 kalo ada repeat paper then tibe2 exam part 6 pun ada je paper yang aku sangkut lagi mcm mana? Risau la ~~~

Urmm, Aku dah x update status since ..(entah x ingat) Tapi tadi update pulak~~ Tetiba rasa nak update. Pedulikan jela apa y aku update kan "who care". Yang lawak nya *hehe aku ada beli 1 buku note kecil yang comel. Semua benda yang aku nak wat as status aku tulis kat dalam buku 2. Semua benda y aku marah, sedih and benda yang nak bgtau warga FB aku tulis kat buku pink 2 je. Nanti kalo bosan2 aku boleh tengok status kat buku aku tu je. ^ ^

Since musim exam ni dah 3 drama korea and semua movie yang ada dalam laptop aku dah khatam. Lebih2 cerita korea. Cakap pasal cte korea tibe aku minat warna2 lembut lebih2 warna pink. Korea kan obses dgn warna pink yang comel2. Alahai ~~~ dulu sk gila warna purple, bila dah benci faz aku sk warna kuning pulak, bila dah bosan aku suka warna terquise, bila nampak Merah 2 seksi aku sk merah pulak and bila layan cte korea aku sk pink pulak?? Aishhh x tetap pendirian btl :O

Aku nak pergi lpk hangout dgn kwn. Lepak genting ke, pulau ke, picnic ke ... Tapi aku xda duit nak join dorg. Kene cari duit sendiri ... sedih la.. Kan bagus kalo bagun2 je ada org datang sebelah aku then cakap, "Jangan Risau pasal perbelanjaan awk sy tanggung"         ___Berangan_____

Gambar ni. Gambar time aku keje kedai baju kat pyramid.
Miss dorg sngt2. Sbb yang laki 2 kalo wat plan outing dia sti ajak aku.
Yang pempuan 2 slalu je dengar aku bebel lebih2 pasal laki.
Aku xsabar nak keje sbb aku x sabar nak abis belaja. 

AJA AJA FIGHTING  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...